Zijn windkappen zijn op een Peugeot 206 nog weer te demonteren?

Ik heb vorige week een auto gekocht (Peugeot 206). Nou had deze windkappen. Nou ben ik daar niet ècht razend enthousiast over. Al is het wel praktisch.

Dus als het niet kan, is het geen probleem, maar als het wel kan: deste beter!

Toegevoegd na 26 minuten:
(sorry voor de rare vraagstelling haha, ik zie het nu pas!)

Toegevoegd na 54 minuten:
dit zijn NIET de windkappen van de peugeot 206.. maar er zijn weinig foto's van windkappen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoi Goeievraagster ! Allereerst gefeliciteerd met je aankoop. De peugeot 206 is echt een hele leuke/goede auto . Het enigste minpuntje is dat sommige 206'jes roesten op de achterklep ( direct onder de achterruit). Maar om antwoord op je vraag te geven : Ja deze zijn makkelijk te demonteren , deze windkappen/geleiders zitten in het raamrubber gehaakt,dat is een klusje van hooguit 5 minuten. Bij sommige auto's moet je even het raamrubber losmaken,maar volgens mij kan je ze bij de 206 gewoon eruit trekken ( wel even het raam laten zakken) Deze kappen zitten nooit geschroefd, dus je hoeft niet bang te zijn dat je schroefgaten houdt Ik wens je veel plezierige/veilige kilometers toe

Ja hoor die kunnen er gewoon af. Dat zijn die windkappen rond de zijruiten bij bestuurder en passagier toch? Die kunnen er makkelijk af.

Ja hoor, kan gemakkelijk, en zet ze dan op Marktplaats, want ze zijn best een leuke 'extra' op je auto.

Zulke windkappen zijn overigens best handig. Als je bijvoorbeeld rookt in de auto, kan je ventileren zonder tocht - ideaal.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100