Golf 4 tdi bouwjaar 2001. Hoe zit de boordcomputer in elkaar? Zie uitleg

Klein schermje in het midden van de dashboard en via de wisserpaneel is het te regelen. Er komt allemaal info te voorschijn. Zoals 1 minuut of 58h en 50. Geen idee wat deze info opslaat, weet iemand wat de computer mij wil vertellen? En waar en hoe kan ik zien hoeveel km ik nog kan rijden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Ga eens naar de dichtsbijzijnde VW dealer/garage om je boordcomputer uit te laten lezen. Zij kunnen je gelijk ook vertellen welke knop voor welk functie dient.