Dat je schokbrekers vast staan.........waardoor ze dus niet meer bewegen, ofwel, ze zijn ingeveerd en zitten vast waardoor ze niet meer uitveren......ofwel ze zijn uitgeveerd en vastgeslagen waardoor ze niet meer inveren.
Je schokbrekers zitten voor bij je wielen en achter bij je wielen en vangen de schokken op van drempels, kuilen, gaten etc. Schokbrekers zijn niet je veren! Je schokbrekers zorgen er normaliter voor dat je veren niet door gaan met veer beweging als je over een hobbel gaat.
Op de afbeelding zie je een schokdemper met veer, niet alle schokdempers hebben deze knalkleuren en voor iedere auto is het model/systeem anders, ik heb alleen voor deze foto gekozen omdat de kleuren knallen en de schokbreker mooi schoon is.
Vaak zijn de veren zwart, de schokbreker zwart en het bewegende deel van de schokbreker metaalkleurig met vet.
Het rode is bij deze dus de veer, het metaalkleurige met gele de schokbreker (of schokdemper, zo wordt ie ook wel genoemd!)

Toegevoegd na 1 minuut:
En de foto wordt niet geladen.........zal m tijdelijk als profielfoto neer zetten voor je ;-)