Ik heb de indruk dat er veel oneigenlijk gebruik wordt gemaakt van de groene (handels) kentekenplaten. Welke instantie controleert dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Er zal best wel eens een keer oneigenlijk gebruik gemaakt worden van de handelskentekenplaten, en zo af en toe wordt er eens een auto aangehouden ter controle, maar dat heeft geen prioriteit. Het is de politie die toezicht moet houden op het al dan niet juist gebruiken van deze kentekenplaten.
jc54