Auto start niet mercedes c klasse w203, hoe verhelp ik dat?

Mijn mercedes c klasse w203 reed altijd goed tot plots van de week een lichtje in op mijn Dashboard begon te branden (zie foto hier onder) terwijl ik op de snelweg reed toen stopte mijn auto er ook mee mijn gaspedaal werkte niet meer en sinds dien start mijn auto niet meer zou iemand mischien weten wat er mis mee is alvast bedankt en een fijne dag verder

Picture for question
een jaar geleden
in: Auto's
1.1K
tinus1969
een jaar geleden
Lijkt me iets voor een garage. Waar staat je auto nu?

Antwoorden (1)

Storing in het remsysteem, onveilig om mee te rijden (vandaar dat de auto vanzelf is gestopt en niet meer start). Deze storing moet eerst verholpen worden,dan de storingsmelding wissen, en dan zak de auto weer starten.
jc54
een jaar geleden