Kan je een carkit voor de nokia 6210 ombouwen tot een bluetoothcarkit?

Kan je een carkit voor de nokia 6210 (volgens mij dezelfde als voor een nokia 6310) ombouwen tot een bluetoothcarkit?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze even in de gaten houden heb de zelfde carkit en vraag het me ook al lang af :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke even in de gaten houden?

Het beste antwoord

Een bluetooth carkit gebruikt een kleine zend/ontvanger om draadloos met een bluetooth telefoon te communiceren. De afgebeelde houder is een ouderwetse carkit die met rechtstreekse contacten met de telefoon verbindt. Het zal behoorlijk gecompliceerd zijn om hier een bluetooth carkit van te maken, bovendien zinloos omdat de rechtstreekse verbinding minstens zo goed is als een draadloze verbinding.
Als je de carkit wil gebruiken voor een andere telefoon dan is het handiger om een nieuwe bluetooth carkit te kopen, dat is goedkoper en sneller dan een onmogelijke knutsel-ombouw.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar de microfoon speaker enzo zit er al in, die kan ik toch nog wel gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ik heb idd nu een andere telefoon. Vandaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Microfoon en speaker zijn geen kostbare onderdelen, bovendien past jouw nieuwe telefoon natuurlijk niet op de (lelijke) houder. Gewoon tijd voor een nieuw apparaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het met dit doen http://www.gsmpunt.nl/accessoires/carkits/57/bluetooth-carkit-converter-voor-de-cark-91.html?utm_source=beslistnl&utm_medium=referral&utm_campaign=beslistcpc&utm_content=57 Ik ga nog proberen om die houder ergens achter de radio te plaatsen zodatie niet te zien is. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de converter ín de houder steekt kun je de houder niet wegbouwen omdat je de toetsen moet kunnen bedienen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ja...nou ja.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het uitijndelijk anders gedaan namelijk met een nokia carkit converter to bluetooth.