Ik heb morgen mijn theorie examen, en bij al mijn 10 oefenexamens (anwb cdrom) ben ik gezakt.. Is het een groot verschil van het echte theorie examen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker voorbereid dus ... Goed bezig, je zakt vast een verantwoordelijke bestuurder zijn ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kom op Freek94, misschien is hij/zij er werkelijk nog niet klaar voor en in dat geval een toekomstig gevaar op de weg, maar het kunnen natuurlijk ook zenuwen zijn en misschien net de verkeerde vragen. Veel mensen zijn nu eenmaal beter in de praktijk als met theorie.
Maar als hij/zij het daadwerkelijk niet begrijpt, dan ben ik het met je eens.
Ritsuka
11 jaar geleden
De cd is exact hetzelfde, denk ik niet goed geleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh echt waar Freek? Jij baseert mijn geleerde theorie op mijn rijgedrag op de weg? Zou ik jouw naam baseren op wat voor een persoon jij bent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje flauw Freek, het zijn nog steeds de overmoedige jongens die net hun rijbewijs hebben die de meeste ongelukken maken, die groep die denkt dat ze beter rijden dan de rest enzo.

Het beste antwoord

nee, de oefenexamens kun je vergelijken met het echte examen. blijkbaar heb je de theorie nog niet goed onder de knie. snel nog wat tijd steken in studeren dus, dan gaat het morgen misschien nog lukken. laat de uitslag hier maar even weten.

succes!
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik ben gezakt, had 1 foutje teveel. Ik had er 34 goed ipv 35. Nouja, volgende beter..

Andere antwoorden (1)

Nee verschil is er niet zo. Maar geef de moed niet op want ik zakte voor alle oefenexamens maar heb toch in 1 keer mijn theorie examen behaald. Dus neem je theorie boek door en nog even verder met oefenen.
Heel veel succes verder!