Hoe betalen parkeren Rotterdam?

Maandag moet ik naar de rechtbank in Rotterdam. (Kop van Zuid) Jaren geleden heb ik daar een dikke boete gehad, omdat je alleen kon betalen met chipknip en deze had ik niet. Hoe zit dat tegenwoordig? Hoe kan ik betalen? Ik zag de mogelijkheid betalen met mobiel, maar ik kan me niet aanmelden, omdat ik met een auto van de zaak ga en dus niet van tevoren weet welke (kenteken) ik mee krijg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je met een Parkline kaart parkeert kun je op het moment van aanmelden je kenteken nog aanpassen, je hoeft dus niet van te voren te weten welk kenteken je mee krijgt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook heb je nu nog de tijd om een bedrag op de chip van je betaalpas te zetten, met de opwaardeerkastjes kun je naderhand het saldo dat overblijft weer terugboeken naar je rekening.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, Chipknip, Contant is in Rotterdam al jaren niet meer mogelijk. Wel word het Telefoon parkeren erg gepromoot. Echter moet je daar wel tijdig een kaart en een app voor geregeld hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
Indien je niet weet hoelang je moet parkeren, weet ik dat er ook nog een parkeergarage is bij Hotel New York dit is ongeveer 500 meter lopen van de betreffende rechtbank. Is in ieder geval een oplossing van betalen achteraf.
10 jaar geleden
Je kunt gewoon pinnen in Q park Maastoren: http://www.q-park.nl/nl/parkeren-bij-q-park/per-stad/rotterdam/maastoren zie de icoontjes onderaan de pagina.