Hoe de airbag lichtje in dashboard laten dimmen?

Ik heb een Audi A4 uit het jaar 2000, maar mijn airbag lichtje brand
Ik heb mijn buurman laten uitlezen en het blijkt dat de airbag in de stuur niet meer goed is o.i.d.

Dus mijn vraag is: Weet iemand hoe ik dit lichtje uit kan krijgen? Of er definitief uit te halen.

Toegevoegd na 21 seconden:
Of als iemand het kan doen voor een kleine vergoeding

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Het snelst en het goedkoopst is er een stukje tape voor plakken.
jc54
10 jaar geleden
Daar is maar één oplossing voor en dat is die laten herstellen.
Ik weet het is niet goedkoop maar als u door uw voorruit gaat zal het u véél meer kosten ! ! ! Ik kan het weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je zeker van het resultaat van die uitlezing ?
Vaak gaan die airbags echt wel langer mee. De meeste foutmeldingen op het dashboard komen van een slecht contact in één van de stekkers of een beschadigde bedrading. Moeilijk op te sporen met een uitleestoestel. Je kan beter vragen aan iemand die dat model van auto goed kent.
Tip: bij de meeste auto's zit de fout in de stekker onder de bestuurderzetel.
Succes