Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik denk een oplossing te weten om een bepaald fileprobleem op te lossen. Waar kan ik dat idee uiten ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op http://www.rijkswaterstaat.nl/contact/index.aspx kun je je ideeën indienen.

In 'Geel', de interne periodiek bij RWS, staat in het recentste nummer een artikel gewijd precies aan zo'n slimme burger die een goed idee had om (in dit geval) verkeershinder bij werkzaamheden tot een minimum te beperken. Dat idee is opgepakt en uitgevoerd en het werkte goed.
Dit voorbeeld om te laten zien dat ideeën welkom zijn bij RWS en zeker serieus genomen worden als het een serieus idee is.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Schrijf naar het Ministerie van Verkeer en Waterstaat. Welk bepaald fileprobleem is het en wat is je oplossing?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er een voor alle files: de mobiele autoslikker. Maar men wil er niet aan. Probeer de krant 's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er komt een programma op tv waar je je uitvinding kunt laten zien, weet de naam even niet maar dat is wel een goeie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het idee geniaal is, eerst patenteren. Als het alleen is om het idee te uiten ,één of andere journalist van de betere krant voor je kar spannen. Vergt wel overtuigingskracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier, natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef je idee aan Rita Verdonk. Hoewel het risico er is dat die beweerd de files allang opgelost te hebben ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding