kost het mij schade vrije jaren als ik auto raam laat maken?

Als je bij de ING een autoverzekering wa extra hebt en je krijgt een sterretje/barstje in je raam word deze dan vergoed. En blijven je schadevrije jaren dan gelijk (dit is het belangrijkste)...

ING kan mij dit blijkbaar zelf niet vertellen, maar wellicht heeft iemand ervaring hiermee...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bewijs dat eens Goos, want je kunt zoveel roepen. Geef eens een betrouwbare link waar dat in staat want ik geloof best dat door kou of warmte je raam wel kan barsten na een sterretje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goos, niet elke verzekering is zo moeilijk. Interpolis bijvoorbeeld zet gewoon neer: ongeval gehad, nieuwe ruit vergoed. En dat gaat dan niet van de schadevrije jaren af. Was wel een barst, dóór het sterretje. Vraagsteller bedoeld denk ik; auto raam laten máken als in, het sterretje laten maken.

Het beste antwoord

Dat ligt aan hoe je verzekerd bent. Meestal wordt het sterretje gewoon volledig vergoed en moet je eigen risico betalen voor een nieuw raam. In beide gevallen gaat je noclaim en schadevrije jaren niet omlaag. Als je heel laag verzekerd zit heb je wel een probleem.

Grappig dat ING je niet kan vertellen hoe het bij jou zit want 1 telefoontje naar Carglass of Autotaalglas want als je hun je kenteken geeft kunnen ze het je zo vertellen.

http://www.autotaalglas.nl/
http://www.carglass.nl/Hoeveel-kost-het.2053.0.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat is er nu weer fout aan mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
TNX

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk kost het je alleen eigen risico. Maar door de hoge marge van het glas bedrijf nemen zij dat voor hun rekening. Je gaat waarschijnlijk geen treden naar beneden.dat zal overigens niet lang meer duren want verzekeraars zijn deze vaak onterechte claims zat.!