Wat te doen bij f melding opel corsa en wat is het

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
6.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het antwoorden het betreft een opel corsa easy tronic uit 2002 , het vermeld een F waar normaal een A of N of R staat vermeld(automaat) hij doet helemaal niets meer maar wel licht etc etc

Antwoorden (1)

Welke melding krijgt u ? Of gaat er een bepaald lichtje branden ?
Als het een rood lampje is kan u hem beter aan de kant zetten en uw handboek eens raadplegen. Ik weet niet van welk bouwjaar uw auto is maar bijgevoegd heeft u een link naar een handboek, mogelijks kan dit helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Depauwroger het betreft een opel corsa easytronic uit 2002 waar normaal A,N, of R STAat blijft er nu een f staan auto doet niets meer behalve licht ontgrendeling deur tadio etc etc dus vandaar mijn vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit duidt op een ernstige fout in de automaat of het elektrisch gedeelte ervan. Dit moet verholpen worden door uw service garage.
Zie blz 123 of op de afbeelding.