wat moet je aanpassen als je een motor van een jeep cherokee van 2002 3.7 v6 wilt vervangen voor een motor uit 2005? hij slaat namenlijk niet aann

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het niet aanslaan Vd motor is een totaal nieuw blok wel een drastische oplossing . Is de motor uit 2005 identiek ? Qua motor ophanging ja ? Dat maakt het al iets makkelijker . Maar onder schat dit niet ! Teveel problemen kunnen dan toch nog opduiken van een simpel andere afstelling tot totaal andere verbinding versnellingsbak , en de elektronica , enz bezint voor dat men begint ! Aan zo'n klus . Succes.

Antwoorden (1)

De computer en of startblokerings module
Vermoed ik want ben niet bekend met jeep !!
Ook is het mogelijk dat computer en motor opnieuw ingeleerd moeten worden met werkplaats pc en dat kan alleen een dealer !!