Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe het dashboard Opel Astra 1.6 demonteren?

De verlichting achter de verwarmingsknoppen moet vervangen worden. Heb wel de schroeven bij de asbak gevonden, maar waar zit de rest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de meeste schroeven zitten achter de knoppen van de kachel.
er is een trucje voor de knop van de achterruitverwarming daar moet je aan de onderkant een klein schroevendraaiertje in steken om de knop er af te trekken de rest kun je er zo afhalen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ha dat is een mooie vraag.
Zoveel schroefwerk zit er gelukkig niet in.
Als ik het mij goed kan herinneren zit er onder de knoppen ook nog een schroef ( hou me ten goede, lang geleden ).
In dashboarden wordt veel gewerkt met een klikmethode, gezien de lage temperatuur zou ik daar niet te veel kracht opzetten, door de kou is het plastic hard en breekt dan vrij snel.
Even voorzichtig met een platte schroevendraaier langs de randen gaan, je vind dan vanzelf de punten waar hij vast zit.
Forceer niets en doe het met beleid, er is niets lelijkers dan een bekraste dash.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding