http://www.nonpaints.com/nl/lakreparatie-bumper-spuitbussen-starterkit-wp6910

Op deze site staan lak bumper reparatie spuitbussen. Het is niet goedkoop maar haalt Alle dofheid en beschadigingen weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou de bumper opnieuw schuren en met die beveiligend laagje opspuiten en dan opnieuw spuiten met verfbus

veel succses ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Begomar,

Waarschijnlijk is jou bumper een keer gespoten(vernieuwd) en is er een verkeerde kunststofhechtprimer gebruikt. De verf heeft dus weinig tot geen hechting en bij een klein steenslagje en rijwind gaat de verf er vanaf.

Het enige wat je kunt doen is met een hogedrukspuit alle verf er vanaf spuiten . Je kan ook bij de automaterialenzaak een spuitbus hechtprimer en een spuitbus kleur voor je auto halen.

Het beste wat je kan doen is naar een autoschadebedrijf gaan en het daar laten herstellen. Kost wel wat, maar dan weet je dat het goed is en de verf niet meer loslaat.

Groeten Leonard