Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn groot licht aanzet doet maar 1 lamp het. bij gewoon licht doen ze het wel allebei. enig idee hoe dit komt ?

Ik heb gekeken naar de bedrading bij de aansluiting van de lamp en de isolatie ligt er wel een stuk af.. nu heb ik dit met tape afgedekt zodat het geen kortsluiting meer maakt maar de lamp doet het nog steeds niet.. ik heb alle zekeringen al nagekeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Groot licht is een aparte lamp dus misschien lamp kapot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is de lamp kapot, je moet deze weer vervangen door een nieuwe lamp.

Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar ik geloof dat de lamp groot licht en dimlicht ineen is. kan het dan nog steeds de lamp zijn ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat klopt groot licht en dimlicht is ineen!!!
Als het een lamp is met dim en grootlicht ineen kan het nog steeds zo zijn dat het grootlicht van de pit het niet doet maar het dimlicht gedeelte wel. Je kunt meestal wel aan de pit zelf zien of het draadje gebroken is. Ik zou in jouw geval de beide lampen even kant verwisselen, als nu aan de andere kant het grootlicht het niet doet is het de pit, als het grootlicht aan dezelfde kant het niet doet zit het in de bedrading.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding