Golf 4, 843pk / 939Nm koppel, geimporteerd uit duitsland. kan ik deze gewoon bij de RDW laten keuren zodat ik er een NL kenteken op krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Allereerst betwijfel ik of dit vermogen kan bij een dergelijke auto.
Zolang de auto aan de veiligheidseisen voldoet en de milieu eisen zou je hem gewoon kunnen importeren. Maar dat lijkt me niet bij deze van toepassing bij deze auto. Chassis moet verzwaard worden. Remmen moeten verzwaard worden en door de andere motor moet je vast meer BPM betalen omdat de uitstoot drastisch hoger is