Ik heb bij een autosloop een zijscherm rechts voor gevonden voor een peugeot 206 uit 2000. Er wordt €100 marge voor gevraagd. Is dit een goede prijs?

Toegevoegd na 14 minuten:
Wat zou wel een redelijke prijs zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lijkt me erg duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aanbieder reageert dat het in kleur is en de prijs daarom 100 euro is omdat spuiten meer kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja als je het nog in dezelfde kleur wil hebben dan lijkt mij 100 euro wel degelijke prijs, omdat spuiten kost tijd en ook juiste kleut spuiten dus. Als ik jou was zou ik het gewoon zo laten n dan oooiiitt laten spijten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij bepaald welke prijs je er voor over hebt. Vind je het te duur niet, heb je het er voor over prima. Ga je naar de dealer, wat betaal je dan? Autorijden kost een hoop geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
na niet == doen. sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind uw reactie echt belachelijk. Ik stel een hele normale vraag. Ik ben vrouw en ik heb geeeen idee hoeveel er standaard voor betaald word en wil er gewoon een eerlijke prijs voor betalen.

Het beste antwoord

ik denk dat 35 euro meer dan genoeg is voor een gebruikt scherm. hoop niet dat je voor dat geld hem er zelf ook nog moet afschroeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankuwel!