Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag ik een verlicht bmw embleem op mijn motorkap plaatsen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Uw personenauto moet voorzien zijn van de verlichting zoals is vastgelegd in de Regeling voertuigen. De eisen voor autoverlichting vindt u in artikel 5.2.51-5.2.65. Verlichting die hier niet onder valt, zoals sierverlichting, mag u niet op uw auto aanbrengen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag niet, gewoon wel doen ;-))

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je mag geen sierverlichting op je auto aanbrengen.
www.rijksoverheid.nl › Alle onderwerpen › Auto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik niet een verlicht bmw embleem op mijn bmw mag hebben omdat het afleidend is, waarom mogen er wel reclame borden aan de weg staan die zijn ook afleidend .vooral met mooie dames er op de reclame borden ?

Andere antwoorden (1)

Nee dit wordt namelijk als afleidend element beschouwd. En afleiding staat gelijk aan een groter aantal ongelukken. Om die reden is dat verboden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik niet een verlicht bmw embleem op mijn bmw mag hebben omdat het afleidend is, waarom mogen er wel reclame borden aan de weg staan die zijn ook afleidend .vooral met mooie dames er op de reclame borden ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is al tijden een discussiepunt inderdaad. Maar een belangrijke factor zit hem in het bewegende object. Een reclamebord staat eigenlijk stil in Nederland zie je weliswaar bewegende borden maar niet druk bewegende borden.
Bovendien zou een verlicht logo is de haast een hulpdienst kunnen zijn voor sommige

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding