Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is na de BMW M6 de BMW met het grootste vermogen in de 6 serie ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alles van BMW met de M is binnen die serie (in dit geval de 6-serie) de auto met het hoogste vermogen. Zo hebben meerdere merken zijn eigen aanduiding voor de sportiefste versie binnen die serie:
Audi hanteert RS
Mercedes hanteert AMG
Cadillac hanteert V
hoger is er dan ook niet binnen die serie qua vermogen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wist ik, het gaat me er dus om wat er net onder die M6 zit. ( die V van Cadillac wist ik trouwens niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh in dat geval is de vraagstelling verkeerd of heb ik het zelfs na meerdere malen lezen verkeerd begrepen (goed mogelijk voor een dyslect)
Ik zou zeggen een BMW 645i met 333pk.
Maar besef wel dat je met bijna iedere 6 serie de kiezels uit het asfalt rijdt (met accelereren) als je een beetje je best doet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een voorliefde voor moderne cadillacs (om financiele redenen rijdt ik hem niet) daardoor weet ik het. maar begrijpelijk dat je er niet van op de hoogte bent er rijdt er namelijk geen een van in Nederland ivm de gigantische CO2 uitstoot betaal je veel bpm.
en natuurlijk dat je voor dat geld een dikke audi hebt of bmw
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas heb ik de lotto ook deze keer niet gewonnen. Mocht dat toch nog eens gebeuren dan ga ik eens kijken of zo'n Cadillac V-serie te importeren is. Bedankt in ieder geval.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding