Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om LED verlichting te plaatsen in een volkswagen Golf 6 Comfortline, aangezien deze boordcomputer anders is als die van de Highline?

De VW-dealer geeft aan dat het praktisch onmogelijk is omdat er dan een nieuwe boordcomputer in moet e.d.. De highline en GTI hebben dit aangepaste boordcomputer wel. Aangezien ik ze graag wil hebben, zou ik willen weten of er een manier is om deze kosten te kunnen omzeilen, door een eenvoudigere manier?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zijn de LED's voor de verlichting? of ook voor knipperlichten?
Je kan dan een CAN-bus storing krijgen, oftewel, melding dat je lampen kapot zijn.
Sommige mensen lossen dit op door het te negeren, of door weerstanden tussen de verlichting te solderen.
Mijn eigen Opel Vectra heeft niet zo'n moderne computer, mar de stadslichten heb ik vervangen door LED's en nu kleurt het beter bij de xenon koplampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Bassa;

De dealer wil graag geld aan je verdienen en als zij het al afraden is het niet echt een haalbare kaart. En op eigen houtje aan de gang gaan met LEDjes leidt waarschijnlijk niet tot het resultaat wat je wilt. Bijna alles is mogelijk, maar helaas vaak tegen (te) een hoge prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding