Waarom zijn japanse auto's het beste en meest gebruikt voor tuning?

Bijv een nissan skyline, er zijn er maar zelden die je met een standaard vermogen ziet. De meeste hebben minimaal wel zo'n 500pk en dat word dan nog als weinig beschouwd.

Toegevoegd na 5 minuten:
En dat met relatief kleine motoren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Van alle auto's hebben de Japanse auto's de meeste onderdelen die je in en uit kan bouwen, bijv. nitro en neonlampen.
Bovendien komt het driften uit Japan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Japanse auto's worden helemaal niet het meest gebruikt voor tuning, de.wagens die het makkelijkst te krijgen zijn en waar de meeste ombouwdelen voor zijn worden het meest gebruikt voor timing. In Nederland zijn dat vaak Japanners en Duitsers, in Amerika meestal amerikanen, in rusland lada's...
Daarnaast hebben Japanse wagens van.oudsher al een redelijke reserve en kan je er dus keer uit peuren dan eigenlijk de bedoeling is.
Waarom een skyline altijd.opgevoerd.word.in Nederland is trouwens logisch, niemand betaald zóveel geld voor een tweedehands wagen als ie geen dikke liefhebber is en liefhebbers geven veel geld uit aan spullen voor hun wagen, het eerste wat.je dus aan die kar doet is de turbodruk opschroeven...