mag je met het 2todrive autorijbewijs op een quad?

of moet er dan ook iemand met 10 jaar rijervaring achterop?
gr

Toegevoegd na 8 minuten:
Het gaat dan natuurlijk om een 17 jarige bestuurder en een quad die je met het B rijbewijs pas mag besturen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Het beste antwoord

Nee dat mag niet. Je moet onder begeleiding zijn, en dat ben je op dat moment niet.

Op de nieuwe regels zijn (nog) geen ontheffingen.

Helaas, je zult nog even moeten wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het het AM rijbewijs (scooter) mag je ook op een quad rijden. als het maar 50 cc is.

Toegevoegd na 2 minuten:
als je je b rijbewijs hebt zit daar am bij in als het goed is