De dakdrager moet de juiste bevestigingsmethode hebben
(voor dakrails, voor dakgoot of voor integrale montagepunten)
De dakgoot mag niet te breed zijn.
Bij voorkeur met een slot.
Ivm retourneren: laat de verpakking zoveel mogelijk intact
....en bewaar de kassabon.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meten =Weten.
Ik weet dat ze van Carpoint goede dragers hebben. Ook afsluitbaar en specifiek voor 99% van alle auto's (ze hebben denk ik wel 30 verschillende modellen) even kijken bij de lokale autoshop, die heeft ze vast wel staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit ervaring weet ik dat die van het merk "THULE" zonder meer de beste zijn. Gewoon kijken dat het model geschikt is voor uw voertuig.(logisch) En inderdaad bij voorkeur met een slot.
Vergeet vooral die "chinese" merken die je wel eens in de aanbiedingen (lidl aldi etc) vind. Goedkoop is vaak duurkoop.