Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik rij 102km per dag op en neer naar me werk zijn de eerste 10 km voor me zelf of moet ie die ook mee rekenen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
538

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat hangt van de afspraken af die er voor jouw werk gelden. Dus kijk het even na in je arbeidsvoorwaarden of vraag het na bij je P&O-adviseur.

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik 100 km. per dag rijd voor mijn werk en precies 0 reiskostenvergoeding krijg. Ik kan er ook voor kiezen om met het openbaar vervoer te gaan en dan krijg ik iets meer dan 0.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reiskosten vergoeding is in de cao geregeld. Niet alle cao's kennen een reiskosten vergoeding. Dus dat ligt aan je cao.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
ALS je in aanmerking komt voor reiskostenvergoeding, en dat kan of is in je CAO geregeld dat je b.v. meer dan 10 kilometer van je werk moet wonen om in aanmerking voor een vergoeding te komen. dan kan je alle kilometers opgeven. dus in jouw geval 102 en geen 92
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding