Hoelang duurt het voordat je een bekeuring op de mat krijgt als je geflitst ben door een digitale flitspaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.2K

Antwoorden (2)

Het ligt eraan of het een duidelijke overtreding was of of het een moeilijke zaak is, maar meestal ongeveer 3 of 4 weken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+ van mij, minkukel geeft natuurlijk weer geen uitleg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik spreek alleen maar uit eigen ervaring en wat ik heb gehoord van anderen, ik zit zelf niet bij de politie en heb dus ook geen inzicht in hoe het daar dan te werk gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik
Dat kan verschillen per gemeente/stad sommige steden zijn erg snel en doen er een week of minder over, sommige wat langer een paar weken. Als je in de sad zelf woont gaat het ook weer sneller dan dat je in een andere provincie woont. Als je in het buitenland geflitst bent duurt het erg lang, ze moeten jouw adres opzoeken en de boete versturen, dat duurt allemaal erg lang
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft niks met steden te maken! Het CJIB doet dit!!!