Bent u blij met uw auto?

Of misschien wel erg trots? Behalve om van A naar B te gaan, wat is er zo leuk aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (23)

Nee, ben niet blij met mijn auto. Hij kost me teveel en probeer hem al half jaar te verkopen. Verder is hij wel handig en ziet er leuk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, ik heb mijn hele leven de VW Golf al een mooie auto gevonden en ik was dan ook ontzettend blij toen ik mijn eerste golfje scoorde. Inmiddels is nummer 1 ingeruild voor nummer 2 en waarschijnlijk wordt het binnen een jaar nummero 3.
Mijn autootje is super, rijdt lekker, is best zuinig, heeft leuke features. Het enige waar ik minder blij mee ben is de kleur. Ik heb de saaiste kleur auto die er bestaat. (Dan mogen jullie gokken welke).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwart?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het maar waar... Nee, die kleur waar meer dan de helft van nederland ook mee lijkt te rijden.
Ik heb zelf niets om blij mee te zijn, als het auto's betreft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker...

en nog blijer dat die kan rijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blij wel, 't is erg handig zo'n apparaat te hebben. Trots niet.

Wel weer blij met een aantal extra's die ik vroeger niet had. Zoals de tempomaat, die is zelfs in NL vaak erg handig. Voorkomt in ieder geval een hoop snelheidsboetes. En scheelt verbruik. Ook de klimaatbeheersing is heel fijn. Tenslotte heb ik nu eindelijk een radio die overschakelt naar een ander station als er verkeersinformatie wordt uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag het ook een fiets zijn? Daar ben ik namelijk erg blij mee. Geen fileprobleem, parkeer- en benzinegeld, snel van A naar B, geen verzekering/wegenbelasting. Ja, ik ben wel blij met mijn fiets en zou 'm niet willen missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trots dat ook weer niet, maar ik ben wel erg blij met mijn auto. Voor veel zaken geldt: bezit van de zaak is het eind van 't vermaak. Voor mij geldt dat niet voor mijn auto, blijft handig. Anders dan puur tbv vervoer vind ik het erg leuk en handig om mijn Portugese taalcursus op de cd speler in de auto te volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker ruime kar en beer van een luchtinstallatie, altijd frisse lucht en geweldig geluid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel blij mee
Lekker ruim
Comfortabel
Zuinig
Veel zitplaatsen

Gewoon lekkere Citroen Picasso
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben erg blij met, en trots op mijn mooie Audi A8 uit 1995
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat je een S5 koopt zonder trots te zijn. Of blij, of heel erg van (te hard) rijden houd.

Ik ben erg blij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een S5, vroeger hoefde je dan volgens mij niet in dienst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie auto, zou mij zeker blij en trots maken! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deboender jij had toch 6 autos'? (lees ik net bij een andere reactie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en?
Als ik een auto zou hebben, zou ik er denk ik best wel blij mee zijn. Ondertussen ben ik best blij met m'n Gazelle fietsje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben er niet blij mee. Het is een noodzakelijk kwaad en voor mij een gebruiksvoorwerp.
Je zit je trouwens steeds vaker te ergeren in dat ding: file's, parkeerproblemen, mede-weggebruikers enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds drie dagen ben ik de trotse bezitter van een BMW 525i Touring uit 2002. Heerlijke auto, ik ben er erg blij mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben tevreden met mijn Citroën, ben wel goedkoper gaan rijden ivm de bijtelling
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blij wel, met m'n auto, anders moest ik lopen of fietsen, maar ik lees hier ook wel dat mensen trots zijn op hun auto. Dat ben ik niet (meer). Als je alle merken al gehad hebt stel je op gegeven moment vast dat het maar een blikken trommel is met wielen eronder, die, behalve als vervoermiddel dient, soort van vrijbrief is om je door de regering nog eens flink wat geld afhandig te maken.

Als dan je kleindochter ook nog eens opmerkt: Opa's auto zit geeneens een dak op", dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is mijn eerste eigen auto! Ik heb hem sinds eind vorig jaar. Een Hyundai Coupe 2.0 uit 1997, heerlijke auto en lekker sportief.

Mensen moeten niet zeuren als hun auto teveel verbruikt, je kiest er toch zelf voor om de auto te kopen dus een beetje slim persoon zoekt dit uit voordat ze de auto aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben blij met mijn auto heb een oldtimer dus geen wegenbelasting en gas er in straks ook geen kilometer hefing voor mij TOP DUS
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk, want het geeft me bewegings-vrijheid.
(weet je nog, die zwarte audi , en aardappels, nou je begint de aardappels van je ouders te eten, en dan als je slim bent , zet je ook je eigen, dan houdt je eten.
...... M.Vr.Gr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Chx;

Blij ben ik zeker met mijn auto('s), want zodra dat gevoel er niet meer is ga ik meestal op zoek naar wat anders. Trots niet zozeer op de auto zelf. Hooguit op het feit dat ik in Duitschland een heel net exemplaar heb gevonden in een prachtige staat van onderhoud met een uitrusting die helemaal naar mijn zin was en die heb gekocht en geïmporteerd tegen kosten waarvoor je in Nederland alleen maar van zo'n ding kunt dromen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik ben erg blij met mijn auto !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel zijn dat ik blij ben met mijn auto... ik rij met een Opel Vectra GTS en vooral voor de vele paarden die onder de kap zitten, ben ik de uitvinder heel erg dankbaar... nu nog een regering die toelaat dat we op de snelweg ook snel-weg kunnen...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blij dat ik rij als het slecht weer is en ik iedereen door de regen zie fietsen. Ook blij met de auto als ik snel ergens moet zijn. Niet blij als ik de rekeningen zie, de auto gekeurd moet worden of weer eens genettoiteerd moet worden.