Betaal ik meer verzekeringspremie voor een auto met stuur aan de rechterkant?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Het beste antwoord

Ha, die Gast121337;

In principe niet zoals al eerder vermeld. Het is misschien zelfs mogelijk om minder premie te betalen: soms is het interessant om een auto (klassiekers of hobbyvoertuigen) die op een speciale polis verzekerd zijn te laten taxeren. Als een auto met het stuur rechts een lagere marktwaarde heeft zou dat de premie gunstig kunnen beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat zal per verzekering verschillen. 25 jaar terug iig niet. Toen had ikzelf nl ook een auto uit GB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dit heeft niets met uw verzekering te maken.
Alleen het bouwjaar, merk en type en uw leeftijd en uw verzekeringsverleden, maar niet of het stuur links rechts of waar dan ook geplaatst is.