Moeten de lichten van een vw golf knipperen als je hem met de afstandsbediening op slot doet?

Er staat me bij dat dit voorheen wel gebeurde maar mijn dochter heeft met de afstandsbediening gespeeld en nu knipperen ze niet als je hem op slot doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Bij een VW Golf type 3 knipperen de lichten niet en vanaf het type 4 knipperen ze wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de één of andere manier werkt het weer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan je bij de moderne alarminstallaties instellen
Als het er fabriek af op zit cv met afstandsbediening dan niet.
Als je het er zelf op hebt gezet of laten zetten waarschijnlijk wel.