Kap onder schakelpook peugeot 106 losmaken?

Hoe zou ik de kap onder de schakelpook kunnen losmaken in een peugeot 106? Ik wil er graag de kabels voor de subwoofer doorleiden naar de kofferruimte. Zie foto voor de kap wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Kap kun je voorzichtig lostrekken. Wat aan te bevelen is de voedingskabels links van de auto te leggen en de rca kabels aan de rechterkant...