Beste tijdstip met auto naar Brussel?

Ik moet morgen met de auto naar Brussel centrum. Normaal ga ik altijd met het ov, maar dat is nu helaas geen optie.

Is hier iemand die een idee heeft rond welk tijdstip het het minst druk zal zijn op de Belgische wegen?

Ik dacht zelf aan de middag, aankomsttijd rond 12 à 13 uur.

Ik kom vanuit Rotterdam, dus rij via de (A1) E19 naar de E40.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Dan denk je goed ;)

Het is veel afhankelijk van hoe laat je er uiteindelijk moet zijn, dus stel dat je er om 13:00 uur moet zijn, zou ik om 10:00 uur aanrijden. Zo heb je de drukte van rotterdam niet en ben je na ongeveer een uur (11:00 uur) in Antwerpen. Dan nog een klein uurtje naar Brussel (12:00 uur)

Als je op deze tijd een half uur in de file staat in Rotterdam, Antwerpen en Brussel bij elkaar, dan is dat veel. Dus uiterlijk (12:30 uur) dan heb je nog 20 minuten om te zoeken, zodat je 10 minuten voor tijd op je bestemming bent ;) succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik weet voldoende zo. Wilde vooral weten of het niet precies filemoment is rond het middaguur. Ik ga me eraan wagen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank en succes. Alleen weinig voorkomende dingen kunnen je weg blokkeren, zoals ongelukken of wegwerkzaamheden, maar die zijn er nu niet op dat traject. Wel wegwerkzaamheden op de ring van Brussel maar ook daar schiet het (vooral rond het middaguur) vrij vlot op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of er ongelukken gebeurt zijn is altijd een verassing natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord dat ik zocht!