Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het theorie-examen zelf makkelijker dan de proefexamens?

Ik zak steeds voor die proefexamens.. En ik heb echt goed geleerd! Ik heb hem morgen:(

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor alle duidelijkheid: Dit gaat over het theorie-examen voor de auto;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
9.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Tijdens de proefexamens krijg je precies dezelfde soort vragen als op het echte examen. Het doel van proefexamens is ook om je vast te laten wennen aan de het soort vragen.

Maar misschien presteer je morgen onder druk wel een stuk beter! Succes!
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Nee het examen is vrijwel gelijk aan de proefexamen.
Belangrijkste tips zijn lees de vraag goed en neem de tijd die je gegeven wordt.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen interpreteert dit anders.
Exact gezien zit er geen verschil in. De proefexamenvragen zijn eigenlijk gewone examen vragen.
Het verschil zit hem meer in hoe je om gaat met de druk. Sommige mensen presteren beter onder druk, en andere mensen bedwelmen onder de druk.

Voor ieder examen geldt, dat je geluk moet hebben met het examen. Ooit heb je een examen dat je goed ligt en soms heb je een examen dat je niet ligt.

In ieder geval succes morgen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je voor die proefexamens al zakt heb je een probleem. Eigenlijk moet je daar niet meer dan 2 fouten op hebben. Op het echte examen krijg je dezelfde vragen die je hebt gehad tijdens de oefentoetsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding