In mijn Peugeot past dit ook. Ik heb een 206.
Wanneer ik de achterbank plat klap heb ik voldoende ruimte. Maar op www.autoweek.nl kun je dit opvragen (rechtsboven in, via het kenteken. Dan maten en gewichten gevolgd door bagageruimte).
Hier krijg je als het goed is direct de cijfers van de grote van jouw bagage ruimte. Maar in de praktijk blijft het passen en meten maar theoretisch kun je het kijken.

Maar mijn 206 heeft een kleine achterkant en daar past het dus ik ga er wel van uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als er niemand op de passagiersstoel zit kun je het voorwerp dwars over vanuit je achterbak en achterstoel opgeklapt in je auto doen. Gaat het krap kun je nog overwegen om het portierraampje rechts open te doen zodat deze evt daar doorheen naar buiten gaat. Zo moet het in ieder geval lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker, ik stel me voor een bamboestok van die afmeting, dat past gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad een dunne van 8mm maar die heb je wel.