ik ben mijn auto sleutels in mijn auto vergeten en hij zit op slot, wat nu?

hoe krijg ik mijn auto open. het is een Honda logo bouw jaar 2000.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.9K

Antwoorden (6)

De reserve sleutel gebruiken of de ANWB bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De wegenwacht kan je helpen(weet niet wat je daar in Nederland hebt)
fremar
11 jaar geleden
Ruitje intikken en de sleutels eruit halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ANWB medewerkers hebben een dun staafje waarmee ze feilloos je auto kunnen open maken.Ik heb het ook een keer meegemaakt, toen stond mijn auto in de wasbeer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je auto stond in de wasbeer nog wel:P Arm dier dan hahah
1) Pak de reservesleutel. Daar is ie voor. 2) Bel de wegenwacht. 3) Probeer het met een metalen staaf, bijv klerenhanger. Kan werken maar risico op krassen. 4) Klosje tussen de deur en met touwtje het knopje omhoog wippen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wegenwacht is het eenvoudigste. Bij gebrek daaraan : al naargelang het model bestaan er vele truks. De meest courante is die met de ijzerdraad waarmee je langs de ruitomkadering probeert het hendeltje te bewegen. Een andere truuk die bij 80% van de auto's werkt is de volgende : Men neme een zaagblad van een ijzerzaag en schuift dit met de tanden omhoog tussen het ruitrubber en de ruit. Dan probeer je het stangetje te grijpen dat het slot bedient. Een beetje ervaring is wel nodig...maar oefening baart kunst. Toen ik nog in de sector werkzaam was kreeg ik met de 2 trucs iedere auto open. Was vaak nodig voor mijn takelwerkzaamheden. Ook het stuurslot is echt niet zo onwrikbaar als velen denken...
En met de laptop start je binnen de minuten elke auto !

(Alleen spijtig dat ik mijn celdeur hier niet openkrijg wegens gebrek aan materieel) LOL