Waar kan ik een expert review lezen van de NAVIGON 20 Easy?

Zijn er hier ook misschien gebruikerservaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Bijvoorbeeld op vergelijkingssites zoals kieskeurig. Je ziet daar dat het systeem een gemiddelde waardering krijgt van 8,9. Dat is best erg hoog. Ik heb een review voor je gekopieerd van iemand die erg enthousiast is over dit systeem (zie de 2 bronnen voor meer reviews):

"Dit is mijn derde navigatiesysteem (tomtom en Becker) en het zesde systeem dat ik gebruik als je de systemen op de smartphone mee telt (kpn op weg, nokia ovi maps en google maps)
Dit zeer voordelige navigatiesysteem doet precies wat het moet doen. Voor rond de 99 euro koop je een zeer compleet en handzaam apparaat. Ik kom net terug uit Frankrijk en het systeem wist mij exact naar alle bestemmingen te navigeren. Ja, er zijn apparaten met meer mogelijkheden maar voor de 99 euro is deze al zeer compleet (vandaar de 10 voor mogelijkheden, prijs kwaliteit verhouding is top!). De rijstrook aanduiding is voor zover ik kan beoordelen de beste aanduiding om geen afslag meer te missen. Verkeerd rijden kan nu echt niet meer. Zeer snelle herberekening van de route indien nodig. Verder zit er een actie op het apparaat dat je voor omgeveer 18 euro (kortingscode in de gebruiksaanwijzing) 2 jaar zeker bent van de nieuwste kaarten. Na het aansluiten op de computer haal je snel de kaarten van q1 2011 binnen.
Al met al zeer veel waar voor je geld."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee ik zelf heb geen ervaring met dit navigatie toestel,maar wel 3 voorbeelden,waarin goede tot zeer goede berichten c.q. reviews over zijn te lezen.

http://www.kieskeurig.nl/navigatie_systeem/navigon/20_easy/reviews/949872/

http://alatest.nl/reviews/gps/20-plus/po3-76612261,15/

http://www.vergelijk.nl/auto_navigatie/navigon/20_easy/review/

Groet:Zoekertje