Connector onder passagierstoel vochtig, waar is deze kabel voor?

Goedenavond,

Onder de passagier stoel zit een flapje wat je omhoog kunt doen en daar zit een stekker. Als ik daar rondom voel is het daar vochtig/nat.

Iemand enig idee of dit onschuldig is en waar dit weg kan komen? Het gaat om een Opel Meriva B 2010.

Picture for question
8 maanden geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

De connector onder de passagierstoel is waarschijnlijk bedoeld voor het aansluiten van een accessoire zoals een verwarmde stoel of een verstelbare stoel. Controleer de handleiding van uw auto om te zien of er een accessoire is aangesloten.
Bronnen:
4 maanden geleden