Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vw bora (1.9 tdi met 380000 km bj '99) verbruikt 700 km op de tank, is dit goed ?

Een aantal jaren geleden kon ik makkelijk de 950 a 1000 km halen. Waar heeft dit mee te maken ? Verder ben ik tevreden over de auto. Altijd goed onderhouden. Tank bij de Tango.

11 jaar geleden
in: Auto's
813
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.flitsservice.nl/phpBB/auto-s/hoog-benzineverbruik-geen-idee-hoe-het-kan-t7791.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel liter tank je gemiddeld? Als je er altijd voor 50 euro ingooid, dan kom je daar de laatste tijd inderdaad steeds minder ver mee ;-)
SnakeEye
11 jaar geleden
Altijd vol gooien die hap.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Brandstofverbruik kan toenemen door achterstallig onderhoud en door slijtage. Brandstofverbruik is alleen te controleren in kilometers per liter. Misschien is de tankinhoud veranderd door bijvoorbeeld een deuk in de tank. ^lr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SnakeEye
11 jaar geleden
Auto is altijd goed onderhouden, tevens komt de auto (ongeacht z'n leeftijd) altijd probleemloos door de Apk. Ik vroeg het me gewoon af of het aan zijn leeftijd was of de soort brandstof (dealer) maar kan het mis hebben natuurlijk.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding