Kan je fatsoenlijk slapen in de Honda HRV 5D? (Model 2002.)

(1 persoon.)

Dit model auto:
http://www.autoweek.nl/autotest/1034/honda-hr-v-16i-4wd-vtec

Bijv. door de achterbank eruit te slopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het eenmalig of veel vaker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie mijn trefwoord :).

Antwoorden (1)

Ikzelf heb wel vaker in een auto geslapen. Gewoon zittend, en zonder sloopwerk. Dit gaat heel erg prima. Vroeger mochten ze niet anders dan zittend slapen.
Als je op de achterbank gaat liggen moet je wel ervoor zorgen dat je rug recht ligt, anders krijg je er in de ochtend last van.
Als je je achterbank zelfs wilt opofferen, dan gaat het helemaal prima. Maar de banken kunnen ook plat, en dat is denk ik wat beter voor de waarde van je auto. In dat geval slaap je helemaal heerlijk.

(ik slaap overal wel makkelijk eigenlijk)

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je een matrasje hebt, (bijv. een topper van een 1 persoons boxspring) dan lig je helemaal zalig daar. Met dit weer is het prima te doen. In de hoogzomer zou ik zo'n sneeuwdeken voor de ramen doen. De sneeuwdeken weerkaatst zonlicht, wordt ietsje minder koud. En de raam een stukje open doen, voor de frisse lucht.
De auto laten lopen voor langere periode is slecht.

Truste!