Bestaat de Cadillac Cien?

Ik overweeg dit type auto te importeren. Als ik ga Googlen naar de verkoopprijs (moet wel weten of ik het financieel redt). Zie ik veel sites waar ze foto's laten zien van een concept uitvoering.
Ook zie ik sites met specificaties.
Verkoop sites hadden hem wel maar deze is reeds verkocht, al met al kom ik nergens de Cien tegen (2002 uitvoering). Dus bestaat deze auto wel?

Ps. het gaat om een hobby auto dus ik ontvang liever geen commentaar dat het dom is met de huidige brandstofprijzen. Ik weet het verbruik weliswaar niet maar een Amerikaan met een 7,5 literblok in combinatie met 12 cilinders moet veel verbruiken (ook horen deze specificaties niet echt bij een dagelijks woon werk verkeer auto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow die is echt vet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet eens het verschil tussen een concept auto en een productie auto kunt bepalen, dan waarschuw ik je voor je plan om zelfstandig een auto te importeren.
Ga AJB naar een ervaren importeur aangezien er nogal wat haken en ogen zitten aan het gehele proces. Denk aan keuren, transport, onderhoud en de papierkraam.

Het beste antwoord

Geen wonder dat je voornamelijk conceptuitvoeringen tegenkomt: de Cadillac Cien is een conceptauto. Conceptauto's zijn gebouwd om bijvoorbeeld nieuwe technologieën te laten zien op autoshows, maar worden niet direct in productie genomen. De Cadillac Cien bestaat dus niet in die zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt. Ik ken het fenomeen concept car wel. Maar dacht dat dit type auto toch gelimiteerd op de markt kwam. Helaas is dit dus niet zo bedankt voor je antwoord