Waar in Enschede e.o. kun je een cabrio/kever/oldtimer voor een paar uur huren voor een fatsoenlijk prijs?

Wij willen op het werk een leuk uitje organiseren, maar op dit moment zijn er bedrijven welke minimaal € 150,- vragen, terwijl dit dan niet eens de soort auto is welke wij zoeken. Iemand ervaring met de huur van zo'n auto in Enschede e.o.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Maar dat is echt niet duur voor een oldtimer hoor. Verzekering en stalling kost de eigenaren erg veel geld. Ik heb ooit een auto gehuurd via www.nostalgischrijden.nl. Check hen even. Zit daar ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (1)

Volgens mij moet autobedrijf Munsterhuis een cabrio kever in de verhuur hebben .
En die zit aan de parkweg 134-149