wat is een fiat uit 94 nog waard?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Tik de auto met een vergelijkbare km.stand in op www.gaspedaal.nl, en je kan prachtig de prijzen vergelijken. Toegevoegd na 1 minuut: (Let wel: je krijgt bijna altijd minder dan wat je er zelf voor zou moeten geven, of je moet net een enthousiaste liefhebber tegen 't lijf lopen. Maar voor een gemiddelde Fiat zijn er weinig bijzondere liefhebbersgroepen.) Toegevoegd na 9 minuten: Zit er nog 3 maanden APK op de auto en is de auto in 'rijdbare staat' (ja, da's subjectief), dan kan je trouwens sowieso nog 1000 euro slooppremie krijgen als je een auto van 2001 of nieuwer koopt. De prijzen voor een Fiat van '94 lopen op de bekende sites in elk geval uiteen van 200 tot 5950 euro, als ik zo ff snel zoek.

je kan even op speurder en marktplaats kijken wat de meeste mensen vragen voor de zelfde auto. en dan weet je wat je er nog ongeveer voor terug kan krijgen of wat je er voor kan vragen. Op website`s kan je ook kijken wat je auto nog waard is maar dat is vaak auto`s van 10 jaar en jonger. Als je de auto al langere tijd heb kan je als je bij een dealer koopt er 1000 euro voor terug krijgen als je een zuiniger en nieuwere auto terug koopt. suc 6 Toegevoegd na 2 minuten: op deze website kan je je dagwaarde aanvragen bij een gratis vrijblijvende offerte voor je auto te verzekeren: http://www.independer.nl/autoverzekering/info/dagwaarde.aspx?refer=adwordsauto13-6&gclid=COCii-OSlJ4CFVcG3god8WGYnw

Ha, ha. Ik las wat is een FLAT uit 94 nog waard. Ik vond het al zo'n vreemde vraag. Maar dat komt wel meer voor hier op GV. Als je info over je (of 'n) auto wilt, kan je kijken op www.zomoto.nl.

Als ik helderziend was zou ik het je kunnen vertellen! Nou zijn fiats ouder dan 3 jaar bijna nooit meer iets waard, dus ik gok, als je geluk hebt, 500 euro...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100