Kan ik met dit apparaat m'n auto starten wanneer m'n accu leeg is?

Zie deze link: http://www.eijlander.nl/AJUS7-Jump-Starter-a-416059-2099.html.

Ik wil eigenlijk geen nieuwe accu kopen omdat deze heel misschien ermee gaat stoppen deze winter. Kan ik met zo'n jumpstarter m'n auto in geval van nood starten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Het beste antwoord

Ja, dat kan, maar dan moet je hem wel eerst thuis opgeladen hebben. Je kunt hem dan aansluiten net als wat je doet bij startkabels, het apparaatje aanzetten en de auto starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is maar een noodoplossing om de auto een enkele keer mee op te starten.Het vervangen van de accu is beter daar dit de oorzaak wegneemt.Je kunt op dat ding maar een paar keer starten en dan is ie leeg en zul je deze weer aan de lader moeten hangen.Zonde van je geld daar het ding maar een paar jaar mee gaat t.o.v een normale accu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zoiets gekocht bij de aldi en mijn auto kreeg ik er niet mee aan. Waarschijnlijk omdat ik een diesel heb.
Beste oplossing blijft een nieuwe accu. Die kan je er ook zo weer afhalen als je een andere auto koopt.
Als je accu trouwens kapot is en je krijgt hem aan met zo'n jumpstart dan kan je auto gelijk weer uit gaan als je de jumpstart losmaakt.