Hoe zuinig is een vw passat uit 1997?

Ik heb een volkswagen passat op het oog uit 1997 een mooie auto. Ik kom er alleen niet uit hoeveel liter hij met een tank kan rijden op benzine. Passat 1.8 5V

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ligt geheel aan je rijstijl maar een vriend van mij rijd in een golf 4 station (vergelijkbaar) ook 1.8 geen turbo en haalt ongeveer 1 op 12. Met normaal tot stevig rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verbruik zal bij normaal gebruik binnen bebouwde kom op 1 op 9 tot 11 zijn snelweg bij 120 1 op 13/14
bij stevig rijgedrag moet je toch al 1 op 7 binnen bk en op snelweg 1 op 9/10
mvg