Subaru Justy en Suzuki Swift, zelfde model?

Ik zie geregeld de Subaru Justy en Suzuki Swift rijden, maar het valt me op dat deze voertuigen IDENTIEK aan elkaar zijn. Het enige wat verschilt is het merk en type. Hoe zit dit precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.6K

Antwoorden (4)

Klopt, kan er niet veel meer van maken :)

"In 1994 werd het derde model aangeboden, hoewel het in feite ging om een Suzuki Swift."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve dat de Subaru 4 wiel aandrijving heeft. Alle types van dat merk trouwens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Justy en Swift zijn qua uiterlijk gelijk aan elkaar. Motorisch zijn ze dat ook, maar het enige verschil is dat er bij de Justy een cardanas naar de achterwielen bij zit. De Justy heeft namelijk 4wd en de Swift 2wd (Voorwiel). Het verbruik van de Justy is hierdoor ook ietsjes hoger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om subaru meer naamsbekendheid te geven hebben ze het model swift gebruikt met all wheel drive- dus permanente 4wiel aandrijving-de justy