hoeveel kost het om een auto in te voeren?

vanuit duitsland. Betreft een auto van ongeveer 18.000 euro, van maart 2011. ongeveer 1200kg (volkswagen golf stationwagon)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Je moet met je auto langs de Rdw en dan gaat het om de nieuwwaarde van de auto daar een bepaald percentage van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn voor goederen binnen de EU geen invoerkosten indien men goederen van het ene EU land naar het andere EU land importeert.

Voor motorvoertuigen moet men in Nederland BPM betalen, hoeveel is met zo weinig aan gegevens niet te berekenen, jij kunt dat ook eenvoudig berekenen op deze site:

http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php