Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Help! Korte uitleg: Wil de deuren ontgrendelen van de auto (nissan note) en ... niets!! Ook niet met de reservesleutel! Hoe kom ik nu in de auto?????

Ik kijk in de auto en zie een rood autootje aan en uit gaan. Is de accu leeg?

Toegevoegd na 13 minuten:
en nee, ik kan de auto niet gewoon met de sleutel openen, alleen met de afstandsbediening in de sleutel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
9.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

anwb, route mobiel, of het geluk hebben dat je garagebedrijf 2e kerstdag open is, er zijn een behoorlijk aantal nissan dealers vandaag te bereiken. succes.

Toegevoegd na 2 uur:
Probeer de nissan alarm service eens ??? (zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de auto toch ook nog gewoon met de sleutel in de deur openen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Dan heb je wel een aparte auto elke auto kan ook gewoon met de sleutel worden open gemaakt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige auto's krijgen nieuw geen sleutel meegeleverd alleen een afstandsbediening. dit is ook het geval met een vw passat zo uit me hoofd gezecht
ronron1212
12 jaar geleden
In de afstandsbediening zit dan juist vak een sleutel opgeborgen even na lezen in het instructieboekje als dat niet in de auto ligt
Je baterijtje in de sleutel is leeg en anders probeer de sleuten in dat sleuyelgat in je Auto en anders bel je een Uauto garage of anwb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn vorige auto, een Renault (Renault en Nissan werken samen) zat het sleutelgat verstopt achter een klepje van de bestuurdersdeur-deurgreep (gewoon aan de buitenkant van de auto en open te wippen met de sleutel vanaf de onderkant). Kijk maar eens, bij jou is dat waarschijnlijk ook zo en in je afstandsbediening zit gewoon een sleutel, dus kun je dan de deur open krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding