renault grand scenic deur gaat niet open accu leeg!

Hallo allemaal

Onze renault grand scenic
Staat al enige tijd in de garage
Nu wilde ik hem gister even starten maar de accu was leeg,
Dus de deur kon niet open maar er zitten geen sleutels bij maar een keycard "een soort kaart waarmee de auto start" daar in die kaartje zit nog een heel klein sleuteltje met dat sleuteltje kun je de auto deur openen als er spraken is van een leeg accu
Want nu gaat de deuren niet open omdat alles op de accu werkt "ach ja moderne auto he"
Maar met dat kleine sleutje gaat de deur ook niet open
Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
4K

Het beste antwoord

Ik heb zelf enige tijd een grand scenic gereden. Voor zover ik weet is het slot voor de sleutel in de deur van een grand scenic 2005 een mechanische verbinding met het slot. Dus als je de sleutel gebruikt zou dat wel gewoon moeten lukken. Anders aan de passagierszijde. Die heeft ook zo'n kapje waarachter je de sleutel kan insteken.
Overigens zul je de handrem ook nog mechanisch moeten ontgrendelen als de auto een stuk van de plek wilt hebben. Dat gebeuren zit achter in de kofferbank links achter de bekleding meen ik. Want de handrem werkt ook elektrisch.