Waar laat ik mijn gasten (6 auto's) voordelig of gratis parkeren in Leiden Centraal?

Ze komen een dag en een nacht naar Leiden.
De overnachting en dus ook de ontmoetingsplaats is in het Golden Tuliphotel bij het station. (parkeren aldaar is 15 euro en dat is te veel)

Ze komen met 6 auto's die ik zo dicht mogelijk bij het hotel wil kunnen parkeren.

Heeft iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Als je richting oegstgeest rijd de rijsburgerweg op is vlak voorbij het spoor rechts een woonwijk daar kan je veilig parkeren, is wel 5 minuten lopen anders kan je op het ballonpad ook wel je auto's kwijt maar dat zou ik zelf niet snel kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het transferium A44 Leiden is parkeren gratis, er gaat een bus naar het station.