Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een rode auto,die je eigenlijk niet meer rood kunt noemen De auto heeft 4 jaar onder een lindeboom gestaan.Hoe kan ik de aanslag verwijderen?

Hallo,

Ik heb een rode auto, die je eigenlijk niet meer rood kunt noemen aangezien de auto 4 jaar lang onder een lindeboom heeft gestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Lindes creeeren zure hars die op warme dagen een coating op de auto kan creeeren. Er zijn allerlei middeltjes, van gewoon sop om insecten van de voorruit te verwijderen, via teerspatten verwijderaar naar sticker verwijderaar. Belangrijk is om wel in de gaten te houden dat de laklaag niet aangetast is, en je dus niet druk doende bent gaten in de lak te poetsen..

zie ook http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/311/hars-verwijderen-van-de-auto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lak laag met commandant behandelen deze lost het bovenste gedeelte van de laklaag op en zo kun je ook kleine krasjes wegpoetsen.Daarna de wagen regelmatig poetsen er zijn ook kleurwaxen in de handel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stoomcleaner dus harde druk met heet water warmte dan word de hars al heel stuk soepeler en harde druk omdat soort kauwgom is en dan gewoon rustig aan beginnen begine van veraf en dansteeds dichterbij tot het werkt waarschijnlijk tusse halfe meter en cm of 5 gr rob
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding