Ik heb een rode auto,die je eigenlijk niet meer rood kunt noemen De auto heeft 4 jaar onder een lindeboom gestaan.Hoe kan ik de aanslag verwijderen?

Hallo,

Ik heb een rode auto, die je eigenlijk niet meer rood kunt noemen aangezien de auto 4 jaar lang onder een lindeboom heeft gestaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Lindes creeeren zure hars die op warme dagen een coating op de auto kan creeeren. Er zijn allerlei middeltjes, van gewoon sop om insecten van de voorruit te verwijderen, via teerspatten verwijderaar naar sticker verwijderaar. Belangrijk is om wel in de gaten te houden dat de laklaag niet aangetast is, en je dus niet druk doende bent gaten in de lak te poetsen..

zie ook http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/311/hars-verwijderen-van-de-auto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De lak laag met commandant behandelen deze lost het bovenste gedeelte van de laklaag op en zo kun je ook kleine krasjes wegpoetsen.Daarna de wagen regelmatig poetsen er zijn ook kleurwaxen in de handel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stoomcleaner dus harde druk met heet water warmte dan word de hars al heel stuk soepeler en harde druk omdat soort kauwgom is en dan gewoon rustig aan beginnen begine van veraf en dansteeds dichterbij tot het werkt waarschijnlijk tusse halfe meter en cm of 5 gr rob
Bronnen: