ik zoek een project auto voor beginners die ik kan gaan tunen tot een drift auto dus de vraag is: wat is de beste project auto?

ik ben 16 en ik wil graag een getuned auto maar die zijn erg duur dus ik wil een een eigen project auto. ik zoek een auto in de richting zoals een challenger of een skyline een lange auto met een geweldig geluid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
5.1K

Het beste antwoord

Als je echt voor het driften gaat kan je het beste iets in de richting van een bmw325 e30/e36 kopen, deze auto's zijn redelijk oud en dus redelijk goedkoop alleen vaak wel afgetrapt. Ook zou een leuk project zijn een nissan silvia s13
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zowel skyline als een challanger zijn best prijzig. Je kan het best zoeken naar een nissan sylvia sx14, die heb je rond de 7000 euro. Ik weet niet welk budget je hebt, maar anders kan je voor 3500 een leuke BMW 328i halen (e36)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je maar achter wiel aandrijving hebt. Anders werkt het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ford sierra 2.0 is een goedkope drift auto met achterwielaandrijving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opel manta jonge